Przetarg nieograniczony na wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi powiatowej nr 1201G Budowo - Krosnowo - Bytów

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Bytów: Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi powiatowej nr 1201G Budowo - Krosnowo - Bytów
Numer ogłoszenia: 125738 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 8222529, faks 059 8222529.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi powiatowej nr 1201G Budowo - Krosnowo - Bytów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano - wykonawczego wraz z kosztorysami inwestorskimi, przedmiarami robót i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi dla przebudowy drogi powiatowej nr 1201G od granicy powiatu słupskiego - Krosnowo - Osieki Bytowskie - Niedarzyno - Grzmiąca - Bytów na długości około 13,200 km. Przedmiotowa dokumentacja swoim zakresem będzie obejmować: 1. Branża drogowa: - przebudowa drogi na odcinku 13,200 km, od granicy powiatu słupskiego - Krosnowo - Osieki Bytowskie - Niedarzyno - Grzmiąca - Bytów, - klasa techniczna drogi L, - poszerzenie drogi do 5,0 m na terenie niezabudowanym, - poszerzenie drogi do 5,5m na odcinku Grzmiąca - baza Przedsiębiorstwa Budowlano Produkcyjno - Usługowo - Handlowego Roman Jereczek, - poszerzenie drogi do 6,0 m na odcinku baza Przedsiębiorstwa Budowlano Produkcyjno - Usługowo - Handlowego Roman Jereczek - Bytów , - w miejscowościach Krosnowo, Osieki Bytowskie, Niedarzyno jezdnia pozostaje na istniejącej szerokości, - wycinka drzew na odcinku Grzmiąca - Bytów oraz na pozostałym odcinku w razie konieczności, - technologia robót: na poszerzeniach i przekopach KR2, na istniejącej drodze wyrównanie ze wzmocnieniem i warstwą ścieralną z BBTM grubości 1,5 cm . - remont mostu nad rzeką Bytowa w miejscowości Przyborzyce - remont mostu na kanale melioracyjnym w miejscowości Przyborzyce, - przebudowa istniejących zjazdów i skrzyżowań, - odtworzenie rowów przydrożnych, - przebudowa zniszczonych przepustów, - wymiana zniszczonych wpustów ulicznych i istniejących niedrożnych sieci kanalizacji deszczowej na nowe, - budowę lub przebudowę istniejących zatok autobusowych, - remont zniszczonych chodników, - oznakowanie pionowe. UWAGA: w dokumentacji nie należy ujmować przebudowy odcinka drogi w miejscowości Grzmiąca na długości około L= 200,0 mb. 2. Branża mostowa a) Most na rzece Bytowa w miejscowości Przyborzyce w km 20+270 oraz most na kanale melioracyjnym w km 20+181 . b) Zakres robót do wykonania: - wzmocnienie konstrukcji, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, - wykonanie gzymsów i opaski bezpieczeństwa, - wykonanie nawierzchni jezdni. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać: 1. Mapę do celów projektowych. 2 Mapę ewidencyjną. 3. W przypadku konieczności wykonać podziały geodezyjne działek. 4. Projekt budowlany wraz z uzyskaniem zezwolenia na realizację inwestycji drogowej. 5. W przypadku zajęcia gruntów nie należących do zarządcy drogi i wystąpienia konieczności wykupu tych gruntów należy wykonać projekty podziału i uzyskać zezwolenie na realizację inwestycji drogowej. 6. Projekt budowlany: - Projekt architektoniczno - budowlany, - Projekt branży drogowej (opis, plan zagospodarowania terenu, konstrukcja, szczegóły), - Projekt branży mostowej, na remont dwóch obiektów mostowych, - Projekt innych branż wynikający z uzgodnień z gestorami istniejącego uzbrojenia, na przebudowę istniejących sieci, - Wykaz działek niezbędnych dla realizacji inwestycji, - Projekt stałej organizacji ruchu - oznakowanie pionowe po zakończeniu budowy, - Projekt elementów ochrony środowiska wynikający z decyzji środowiskowej, - Wykaz drzew do wycinki, - Operaty wodno - prawne wraz z decyzjami o pozwoleniu wodno - prawnym - w przypadku konieczności, 7. Dokumentacja geotechniczna wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych Dz. U z 2012r. poz. 463 ) obejmująca ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych. Geotechniczne warunki posadowienia obiektów należy opracować w formie dokumentacji geotechnicznej, opierając się na o zasady - Instrukcji badań podłoża gruntowego budowli drogowych i mostowych 8. Przedmiar robót z obmiarami i podziałem na etapy, 9. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 10. Kosztorys inwestorski i Zbiorcze Zestawienie Kosztów - z podziałem na etapy. Podział na etapy do uzgodnienia z inwestorem na etapie opracowywania dokumentacji, 11. Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 12. Wersja elektroniczna całości zamówienia (pliki w formacie pdf., doc i dwg.) 13. Projekt należy wykonać w skali 1:1000 na terenach niezabudowanych i w skali 1 : 500 na terenach zabudowanych, 14. Nadzór autorski. 15. Przedstawienie koncepcji planu zagospodarowania terenu w terminie 60 dni od dnia podpisania umowy. 16. Pozostałe informacje niezbędne do wykonania zamówienia: a) Dane do opracowania dokumentacji projektowej, badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do sporządzenia dokumentacji Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt. b) Zamawiający ma prawo wglądu w materiały dotyczące opracowania oraz ma prawo wnoszenia uwag do proponowanych rozwiązań na każdym etapie realizacji umowy. Uwagi, uzupełnienia, korekty lub wyjaśnienia dotyczące dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia zgłoszone przez Zamawiającego, Wykonawca wykona nieodpłatnie w ramach zawartej umowy o zamówienie publiczne. c) Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. d) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w rozdziale I SIWZ.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 71.32.00.00-7, 71.32.23.00-4, 71.35.40.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.3.2)

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie przepisu art.144 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w zakresie: a) terminu wykonania przedmiotu umowy, za obopólną zgodą stron, w następujących przypadkach: - w związku z przedłużającymi się uzgodnieniami branżowymi, które są niezbędne do zakończenia opracowania dokumentacji projektowej i uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, - w związku z przedłużającym się postępowaniem o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia - w wyniku rozszerzenia warunków technicznych koniecznych do uwzględnienia na etapie projektowania, - z uwagi na nieuregulowany stan prawny działek wchodzących w zakres inwestycji oraz ze względu na przedłużającą się procedurę związaną z zatwierdzeniem projektu podziału tych działek, - wystąpienia zamówień dodatkowych lub uzupełniających niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwych do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia. b) zmiany wysokości wynagrodzenia za przedmiot umowy w następujących przypadkach: - wystąpienia prac zamiennych lub robót dodatkowych, - ograniczenia przedmiotu umowy przez Zamawiającego, - wykonania faktycznej ilości podziałów geodezyjnych działek, - zmiany stawki podatku VAT, c) zmianę zakresu zamówienia w związku z wystąpieniem prac zamiennych lub robót dodatkowych. 2. Przyjmuje się zasadę, że zmiana umowy w zakresie terminu musi wynikać z czynników obiektywnych, których wykonawca nie mógł przewidzieć przyjmując ogólnie istnienie niezbędnych, zgodnych ze stanem faktycznym dokumentów i tryb ich obiegu, kompletność materiałów wyjściowych i czas niezbędny na uzgodnienia z właściwymi instytucjami (wraz z czynnościami administracyjnymi uprawnionych organów). 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.

 IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdpbytow.pomorskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Bytowie, ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2016 godzina 11:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Bytowie, ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, pokój nr 2 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

Załączniki:

  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.doc 
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.pdf 
  • Załączniki 1-7 do SIWZ.doc 
  • Załączniki 1-7 do SIWZ.pdf 
  • Załącznik nr 8 do SIWZ.pdf