Przetarg nieograniczony na przebudowę drogi powiatowej nr 1193G w miejscowości Mikorowo

Bytów: Przebudowa drogi powiatowej nr 1193G w miejscowości Mikorowo
Numer ogłoszenia: 150481 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 8222529, faks 059 8222529.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1193G w miejscowości Mikorowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1193G w miejscowości Mikorowo w km 8+820 - 8+990 na długości L=170 mb. Zakres prac kształtuje się następująco: - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne, - usunięcie nasypu niekontrolowanego - 203,72 m3, - mechaniczne formowanie i zagęszczanie nasypów - 78,09 m3, - koryta wykonywane mechanicznie głębokości 40 cm - 518,50 m2, - koryta wykonywane mechanicznie głębokości 20 cm - 370,00 m2, - wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm - 518,50 m2, - oczyszczenie mechaniczne warstw konstrukcyjnych - 888,50 m2, - skropienie warstw konstrukcyjnych nie bitumicznych - 518,50 m2, - skropienie warstw konstrukcyjnych bitumicznych - 692,50 m2, - podbudowy z mieszanki nie związanej 0-31,5 grubości 20 cm - 314,00 m2, - podbudowy z mieszanki nie związanej 0-31,5 grubości 15 cm - 204,50 m2, - podbudowy z mieszanki nie związanej 0-31,5 grubości 10 cm - 370,00 m2, - wzmocnienie podłoża gruntowego pospółką grubości 25 cm - 314,00 m2, - ułożenie geotkaniny polipropylenowej - 360,00 m2, - ułożenie georusztu polipropylenowego o sztywnych węzłach - 360,00 m2, - nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa wyrównawcza gr. 5 cm. - 314,00 m2, - nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa wiążąca gr. 5 cm. - 951,50 m2, - nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa wiążąca gr. 4 cm. - 192,50 m2, - nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa ścieralna gr. 4 cm. - 951,50 m2, - nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa ścieralna gr. 4 cm. - 174,50 m2, - chodniki z kostki betonowej STAROBRUK szarej gr. 6 cm - 370,00 m2, - zjazdy z kostki betonowej STAROBRUK grafitowej gr. 8 cm - 30,00 m2 - wykonanie poboczy z pospółki gliniastej gr. 15 cm - 116,25 m2, - ustawienie krawężników betonowych wystających 15x30 cm na ławie betonowej - 140,00 mb, - ustawienie krawężników betonowych najazdowych 15x22 na ławie betonowej - 54,00 mb, - ustawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na ławie betonowej - 135,00 mb, - ustawienie oporników betonowych 12x25 cm - 82,00 mb, - wykonanie ścieku przy krawężniku z dwóch rzędów kostki betonowej - 135,00 mb, - przełożenie kabla energetycznego wraz z montażem rury osłonowej - 7,00 mb, - przełożenie kabla telekomunikacyjnego wraz z montażem rur osłonowych - 36,00 mb. Zamówienie obejmuje wykonanie robót zgodnie z Dokumentacją Projektową stanowiącą Załączniki Nr 9.1 i Nr 9.2 do niniejszej SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0, 45.23.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.3.2)

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian do umowy: 1. Wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, jeżeli ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych niemożliwych wcześniej do przewidzenia (realizowanych odrębną umową zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy), niemożliwe będzie dotrzymanie terminu zakończenia realizacji robót budowlanych podstawowych określonych w umowie. 2. Wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, jeżeli ze względu na konieczność zwiększenia zakresów rzeczowych elementów robót ujętych w kosztorysie ofertowym (popartych pisemnym uzasadnieniem i zaakceptowanych przez Zamawiającego), niemożliwe będzie dotrzymanie terminu zakończenia realizacji robót budowlanych określonego w umowie. 3. Skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, jeżeli ze względu na konieczność wprowadzenia zmian do technologii robót lub wprowadzenia robót zamiennych lub rezygnacji z wykonania niektórych elementów robót (popartych pisemnym uzasadnieniem i zaakceptowanych przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego) możliwe będzie skrócenie terminu zakończenia realizacji robót budowlanych określonego w umowie. 4. Wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia siły wyższej. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne. 5. W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację zamówienia przewiduje się przedłużenie terminu zakończenia robót w formie aneksu do umowy. 6. Wzrostu wynagrodzenia wskutek zaistnienia okoliczności wynikających z postanowień w § 6 ust. 1 umowy. 7. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) do wynagrodzenia netto, należnego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującą stawką tego podatku. 8. W zakresie terminu realizacji umowy: -opóźnienia w przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego; -ujawnienia się wad-braków-błędów w dokumentacji projektowej skutkujących niemożliwością dochowania pierwotnego terminu realizacji umowy -zmian dokumentacji projektowej, -ujawnienia się odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków podpowierzchniowych, geologicznych, gruntowych, hydrologicznych oraz wykopalisk archeologicznych. 9. W zakresie zmiany wynagrodzenia: -wykonania robót zamiennych i/lub dodatkowych, niezbędnych do Wykonania przedmiotu umowy; -zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 10. W zakresie innych zmian: -zmiana w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawa; -zmiany w kolejności robót określonych w harmonogramie, -zmiana zakresu robót powierzonego podwykonawcom.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdpbytow.pomorskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Bytowie, ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2016 godzina 11:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Bytowie, ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, pokój nr 2 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.doc 
  • SIWZ.pdf 
  • Załączniki 1-8 do SIWZ.doc 
  • Załączniki 1-8 do SIWZ.pdf 
  • Zał. nr 9.1 do SIWZ.7z 
  • Zał. nr 9.2 do SIWZ.7z 
  • Zał. nr 10 do SIWZ.pdf 
  • Zał. nr 11 do SIWZ.pdf