Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej w ZDP w Bytowie za rok 2017

 

RAPORT

 

Z MONITORINGU KODEKSU ETYCZNEGO DOKONANEGO W OPARCIU O WYNIKI ANKIET SKIEROWANYCH DO SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ

 

Raport został przeprowadzony stosownie do postanowień zawartych w załączniku nr 3 do Zarządzenia nr 29/2011 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych z dnia 15 marca 2011 roku w sprawie Przeglądu i Monitoringu Kodeksu Etycznego Pracowników Zarządu Dróg Powiatowych w Bytowie.

Przegląd i monitoring KODEKSU ETYCZNEGO został dokonany w oparciu o wyniki ankiet skierowanych do społeczności lokalnej w dniach od 02.01.2017 r. do 29.12.2017  r.

Formularze ankiet w formie papierowej klienci umieszczali w skrzyni znajdującej się przy drzwiach wejściowych na pierwszym piętrze budynku Zarządu Dróg Powiatowych.

Stwierdzono, że na podany na stronie internetowej adres e - mail nie została przesłana żadna ankieta.

Przeprowadzony przegląd ankiet „Karta Satysfakcji Klienta”, „Ocena realizacji kodeksu etycznego” i „Ocena kodeksu etycznego pracowników Zarządu Dróg Powiatowych w Bytowie”  jest siódmym  przeglądem, pilotażowym. Ankiety są anonimowe przez co zachęcają do wyrażenia różnych, zarówno pozytywnych jak i negatywnych uwag, spostrzeżeń oraz kierunków rozwoju.

 

Stan ankiet: „Karta Satysfakcji Klienta”

  1 sztuka

 

- ważnych,

 

  1 sztuka

- nieważnych

    ---

Stan ankiet poddanych analizie:

   1 sztuka

 

PYTANIA ANKIETOWE

 

Data

Rodzaj sprawy załatwianej w Zarządzie

 

02.02.2017 r.

Uzgodnienie kanalizacji przyłącza kablowego w miejscowości Bytów

 

Wydział zaangażowany w sprawę:

1). Dział techniczny i uzgodnień

 

     1.  Jakość wykonanej usługi:

 

niska

1

2

3

4

5

6

wysoka

 

 

 

 

 

 

1        ocena

 

 

2. Termin realizacji zadań:

 

długi

1

2

3

4

5

6

krótki

 

 

 

 

 

 

1        ocena

 

 

3. Zaangażowanie pracoww sprawie wporowadzenia kodeksu etyki pracowników samorządowych w ZDP Bytówników Zarządu w spełnianie wymagań klientów:

 

niskie

1

2

3

4

5

6

wysokie

 

 

 

 

 

 

1        ocena

 

 

  1. Informacja o świadczonych usługach:

     

zła

1

2

3

4

5

6

bardzo

dobra

 

 

 

 

 

 

1        oceny

 

 

  1. Ocena kompetencji pracownika obsługującego Panią/Pana:

     

niska

1

2

3

4

5

6

wysoka

 

 

 

 

 

 

1        ocena

 

 

  1. Kultura obsługi klienta:

     

niska

1

2

3

4

5

6

wysoka

 

 

 

 

 

 

1 ocena

 

 

Pani/Pana propozycje w zakresie sposobu doskonalenia usług świadczonych przez nasz Zarząd Dróg Powiatowych:

 

 

Nie wymieniono żadnych  propozycji

 

            

 

Stan ankiet: „Ocena realizacji kodeksu                                                           etycznego”

 2  sztuki

- ważnych,

 

 2  sztuki

- nieważnych

----

Stan ankiet poddanych analizie:

 2 sztuki

 

 

 

PYTANIA ANKIETOWE

 

  1. Czy znasz postanowienia kodeksu etycznego?

     

Tak

Nie

Raczej tak

Raczej nie

3

1

1

 

 

  1. Jakość wykonywanych przez ciebie zadań jest:

     

Bardzo dobra

Dobra

Raczej dobra

Dostateczna

 

2

 

 

 Czy jesteś świadom odpowiedzialności za swoje postępowanie? 

  1.  

Tak

Nie

Raczej tak

Raczej nie

2

 

 

 

 

  1. Czy twoje działania zawodowe były narażone na jakąkolwiek formę interesowności czy korupcji?

     

Tak

Nie

 

2

 

  1. Czy w pracy zawodowej przedkładasz interes prywatny nad publicznym?

     

Tak

Nie

Czasami

Nigdy

 

2

 

 

 

  1. Czy zdarzyło ci się przyjąć jakąkolwiek korzyść materialną lub osobistą za załatwienia sprawy?

     

Tak

Nie

 

2

 

  1. Czy w kontaktach ze współpracownikami odnosisz się do nich

     

Życzliwie

Nie życzliwie

Inaczej – jak?

2

 

 

 

  1. Czy respektujesz doświadczenie i wiedzę współpracowników

     

Tak

Nie

Raczej tak

Raczej nie

2

 

 

 

 

  1. Twoja kultura obsługi klienta jest

     

Wysoka

Niska

Raczej wysoka

Raczej niska

1

 

1

 

 

  1. Czy stosowanie Kodeksu Etycznego ma wpływ na funkcjonowanie Zarządu?

     

Tak

Nie

Znaczący

Niewielki

1

 

1

 

 

  1. Czy zasady zawarte w Kodeksie Etycznym są zgodne z twoimi oczekiwaniami?

     

Tak

Nie

2

 

 

 Ustalenia  poczynione w ramach monitoringu Kodeksu Etycznego zostały wnikliwie przeanalizowane i będą służyły do ukierunkowania działań w celu usprawnienia i dostosowania naszej pracy w Zarządzie  Dróg Powiatowych w Bytowie do potrzeb Klientów.

 

Bytów, dnia 29.12.2017 r.

Raport sporządził: Specjalista ds. pracowniczych i księgowości Wiesława Wolska

 

Z zapisami niniejszego raportu zapoznali się:

 

 

 

Dyrektor …………………………………….

 

 

 

Z-ca  Dyrektora……………………………...

 

 

Do wiadomości:

- Pracownicy poszczególnych Działów Zarządu Dróg Powiatowych w Bytowie