II Przetarg nieograniczony częściowy na usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie powiatu bytowskiego - Biuletyn Informacji Publicznej Zarząd Dróg Powiatowych w Bytowie

Biuletyn Informacji PublicznejZarząd Dróg Powiatowych w Bytowie

II Przetarg nieograniczony częściowy na usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie powiatu bytowskiego

OGŁOSZENIE

O II PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

CZĘŚCIOWYM

Bytów: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie powiatu bytowskiego
Numer ogłoszenia: 263136 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 8222529, faks 059 8222529.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdpbytow.pomorskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie powiatu bytowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych w sezonie 2015/2016 na terenie powiatu bytowskiego z podziałem na części : Część nr 1 - Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Parchowo i Studzienice z bazą w Bytowie - ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z własnym pługiem czołowym - 1szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: - praca (odśnieżanie) - 150 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Parchowo i Studzienice z bazą w Bytowie. Część nr 2 - Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie gminy Miastko z bazą w Miastku - samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: - praca (odśnieżanie i posypywanie) - 280 godz. - postój - 80 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Miastko. W załączeniu wykaz trasy zimowego utrzymania dróg. (załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie w Miastku); Część nr 3 - Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie gminy Miastko z bazą w Miastku - samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: - praca (odśnieżanie i posypywanie) - 280 godz. - postój - 80 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Miastko. W załączeniu wykaz trasy zimowego utrzymania dróg. (załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie w Miastku); Część nr 4 - Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie gminy Miastko z bazą w Miastku a) ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym - 1szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: - praca (odśnieżanie) - 100 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Miastko; b) ciągnikiem z pługiem i piaskarką - 1 szt. z przeznaczeniem na odśnieżanie i posypywanie chodników przy ulicach w mieście Miastku oraz w miejscowości Wołcza Wielka (garażowanie na terenie w/w gminy). Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: - praca (odśnieżanie i posypywanie) - 100 godz. Podane ilości wynikają z prognozy potrzeb Zamawiającego i w trakcie realizacji mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku wystąpienia korzystnych warunków atmosferycznych nastąpi możliwość zlecenia usług w mniejszym zakresie. Wykonawca zrzeka się wszelkich ewentualnych roszczeń wynikających ze zmniejszenia zakresu zamówienia. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zamontowania przez Zamawiającego systemu GPS w samochodach służących do zimowego utrzymania dróg. Opis wykonywania przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a) siła wyższa powodująca zwiększenie lub zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, b) zmiana obowiązującej stawki VAT, c) zmiany regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy, d) zmian korzystnych dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdpbytow.pomorskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2015 godzina 11:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, pokój nr 2 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Parchowo i Studzienice z bazą w Bytowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z własnym pługiem czołowym - 1szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: - praca (odśnieżanie) - 150 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Parchowo i Studzienice z bazą w Bytowie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie gminy Miastko z bazą w Miastku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: - praca (odśnieżanie i posypywanie) - 280 godz. - postój - 80 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Miastko. W załączeniu wykaz trasy zimowego utrzymania dróg. (załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie w Miastku);
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie gminy Miastko z bazą w Miastku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: - praca (odśnieżanie i posypywanie) - 280 godz. - postój - 80 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Miastko. W załączeniu wykaz trasy zimowego utrzymania dróg. (załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie w Miastku);.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie gminy Miastko z bazą w Miastku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi wykonywane: a) ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym - 1szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: - praca (odśnieżanie) - 100 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Miastko; b) ciągnikiem z pługiem i piaskarką - 1 szt. z przeznaczeniem na odśnieżanie i posypywanie chodników przy ulicach w mieście Miastku oraz w miejscowości Wołcza Wielka (garażowanie na terenie w/w gminy). Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: - praca (odśnieżanie i posypywanie) - 100 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności – 5.

 

 

 

 

Załączniki:

Autor dokumentu: Danuta Karpińska
Udostępnił: Janusz Mortas (2015-10-06, godz. 13:19)
Modyfikacja: Janusz Mortas (2015-12-01, godz. 14:30)
Odwiedzin: 2390