Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2017/2018 oraz 2018/2019 na terenie powiatu bytowskiego - Biuletyn Informacji Publicznej Zarząd Dróg Powiatowych w Bytowie

Biuletyn Informacji PublicznejZarząd Dróg Powiatowych w Bytowie

Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2017/2018 oraz 2018/2019 na terenie powiatu bytowskiego

Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2017/2018 oraz 2018/2019 na terenie powiatu bytowskiego

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
 
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający  Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania  Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 77098319900000, ul. ul. Leśna  1 , 77100   Bytów, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 222 529, e-mail zdpbytow@pro.onet.pl, faks 598 222 529.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zdpbytow.pomorskie.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.zdpbytow.pomorskie.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bip.zdpbytow.pomorskie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Nie
http://bip.zdpbytow.pomorskie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób: 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w zamkniętym opakowaniu, uniemozliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.
Adres:
Zarząd Dróg Powiatwych w Bytowie, ul. Leśna 1, 77-100 Bytów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 
 
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2017/2018 oraz 2018/2019 na terenie powiatu bytowskiego
Numer referencyjny: PZ.2721.17.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny  Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 17 
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych w sezonie 2017/2018 oraz 2018/2019 na terenie powiatu bytowskiego z podziałem na części. 
II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2
14211000-3
34927100-2
45520000-8

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
 II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2017-11-01 2018-04-15
2018-11-01 2019-04-15

II.9) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż 100.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem:
– Część nr 1: ciągnikiem z pługiem i piaskarką - min. 1 szt.
– Część nr 2: samochód ciężarowy o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – min. 1 szt.
– Część nr 3: samochód ciężarowy o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – min. 1 szt.
– Część nr 4: samochód ciężarowy o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – min. 1 szt.
– Część nr 5: samochód ciężarowy o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – min. 1 szt.
– Część nr 6: ciągnik rolniczy o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym – min. 1szt.
– Część nr 7: ciągnik rolniczy o mocy min. 80 KM pługiem czołowym – min. 1szt.
– Część nr 8: ładowarka
– Część nr 9:
a) samochód ciężarowy o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – min. 1 szt.
b) ciągnik rolniczy o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym – min. 1szt.
– Część nr 10: ciągnik rolniczy o mocy min. 80 KM z pługiem i piaskarką – min. 1szt.
– Część nr 11:
a) samochód ciężarowy o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – min. 1 szt.
b) ciągnik rolniczy o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym – min. 1szt.
– Część nr 12:
a) samochód ciężarowy o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – min. 1 szt.
b) ciągnik rolniczy o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym – min. 1szt.
– Część nr 13:
a) samochód ciężarowy o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – min. 2 szt.
b) ciągniki rolniczy o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym – min. 1 szt.
– Część nr 14: samochód ciężarowy o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – min. 1 szt.
– Część nr 15: samochód ciężarowy o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – min. 1 szt.
– Część nr 16: ciągnik rolniczy o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym – min. 1 szt.
– Część nr 17: ciągnik z pługiem i piaskarką – min. 1 szt.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:  
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji  Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:  Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz sprzętu, którym będzie wykonywane zadanie, ze wskazaniem typu, rodzaju, nr rejestracyjnego i stanu posiadania oraz oświadczeniem o posiadaniu wymaganego aktualnego badania technicznego oraz ubezpieczenia OC
2. wykaz osób, które będą skierowane do wykonania zadania
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
2. wykaz zatrudnionych osób przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywać czynności wskazane przez Zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia, wraz z kopiami umów o pracę, w których muszą być ujawnione następujące dane:
– imię i nazwisko pracownika
– data zawarcia umowy
– rodzaj umowy o pracę
– wymiar etatu
Pozostałe dane muszą zostać zamazane.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
Informacja na temat wadium 
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe: 
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców: 
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: 
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 
Informacje dodatkowe: 
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 
Informacje dodatkowe: 
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:  
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia sprzętu (sprawnego na żądanie Zamawiającego) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 
Informacje dodatkowe 
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 
Wstępny harmonogram postępowania: 
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 
Informacje dodatkowe: 
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
Informacje dodatkowe: 
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:  
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Załącznik nr 7 do SIWZ
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian do umowy:
1. Zgodnie z art. 144 Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
a) siła wyższa powodująca zwiększenie lub zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy,
b) zmiana obowiązującej stawki VAT,
c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę; Wykonawca będzie musiał przedstawić dowody i udzielić wyjaśnień wpływu na ten koszt (np. wyliczyć cenę lub koszt).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE  
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):  
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-06, godzina: 08:40,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody: 
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 
 
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Usługi w zakresie zimowego utrzymania ulic powiatowych wraz z chodnikami na terenie miasta Bytów oraz bazy Bytów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
– Usługi w zakresie zimowego utrzymania (odśnieżanie i posypywanie) ulic i chodników na terenie miasta Bytów oraz interwencyjnie chodników w miejscowościach na terenie bazy Bytów wykonywane ciągnikiem z pługiem i piaskarką - 1 szt. (garażowanie w m. Bytów lub okolice). Przewidywana ilość pracy sprzętu: 150 godzin.
– Dostawę mieszanki piaskowo − solnej używanej do zwalczania śliskości w przewidywanej ilości − 120 Mg. Stosunek mieszanki piaskowo – solnej powinien być 1:3. Należy używać sól drogową z antyzbrylaczem. Musi ona spełniać wymagania dla soli zawarte w normie PN-86/C-84081/02 i odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r. Nr 230 poz. 1960), posiadać Aktualny Atest Państwowego Zakładu Higieny oraz opinię techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie dopuszczającą sól do stosowania przy zimowym utrzymaniu dróg lub dokumenty równoważne dopuszczające i potwierdzające parametry techniczne, wydane przez odpowiednie jednostki na terenie Unii Europejskiej. Piasek powinien być zwykły płukany frakcji 0-2 mm, odpowiadający polskim normom
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 14211000-3, 34927100-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-01
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia sprzętu (sprawnego na żądanie Zamawiającego) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Bytów, Borzytuchom, Tuchomie, z bazą w Bytowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – 1 szt. Przewidywana ilość pracy sprzętu:
– praca (odśnieżanie i posypywanie) – 150 godz.
– postój – 40 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów, Borzytuchom, Tuchomie (załadunek mieszanki piaskowo – solnej na bazie w Bytowie).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-01
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia sprzętu (sprawnego na żądanie Zamawiającego) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Bytów, Parchowo, Czarna Dąbrówka, z bazą w Bytowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – 1 szt. Przewidywana ilość pracy sprzętu:
– praca (odśnieżanie i posypywanie) – 150 godz.
– postój – 40 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów, Parchowo, Czarna Dąbrówka (załadunek mieszanki piaskowo – solnej na bazie w Bytowie).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-01
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia sprzętu (sprawnego na żądanie Zamawiającego) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Bytów i Studzienice, z bazą w Bytowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – 1 szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
– praca (odśnieżanie i posypywanie) – 150 godz.
– postój – 40 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów i Studzienice (załadunek mieszanki piaskowo – solnej na bazie w Bytowie).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-01
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia sprzętu (sprawnego na żądanie Zamawiającego) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Bytów, Parchowo, Studzienice, z bazą w Bytowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – 1 szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: 
– praca (odśnieżanie i posypywanie) – 150 godz.
– postój – 40 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów, Parchowo, Studzienice (załadunek mieszanki piaskowo – solnej na bazie w Bytowie).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-01
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia sprzętu (sprawnego na żądanie Zamawiającego) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Parchowo i Czarna Dąbrówka, z bazą w Bytowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym – 1szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
– praca (odśnieżanie) – 120 godz.
Sprzęt ten będzie pracował jako pomocniczy w przypadku dużych opadów, zamieci i zawiei, na terenie gmin: Parchowo i Czarna Dąbrówka z bazą w Bytowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-01
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia sprzętu (sprawnego na żądanie Zamawiającego) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Parchowo i Studzienice, z bazą w Bytowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM pługiem czołowym – 1szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
– praca (odśnieżanie) – 120 godz.
Sprzęt ten będzie pracował jako pomocniczy w przypadku dużych opadów, zamieci i zawiei, na terenie gmin: Parchowo i Studzienice z bazą w Bytowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-01
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia sprzętu (sprawnego na żądanie Zamawiającego) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Usługi ładowarką do załadunku mieszanki piaskowo – solnej na terenie bazy Bytów przy ulicy Leśnej 1 oraz usuwania zasp śnieżnych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
– praca – 100 godz.
– postój – 80 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45520000-8, 
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-01
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia sprzętu (sprawnego na żądanie Zamawiającego) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Kołczygłowy i Trzebielino, z bazą w Kołczygłowach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
a) usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – 1 szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
– praca (odśnieżanie i posypywanie) – 180 godz.
– postój – 40 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Kołczygłowy i Trzebielino, z bazą w Kołczygłowach (załadunek mieszanki piaskowo – solnej na bazie w Kołczygłowach).
b) usługi ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym – 1szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
– praca (odśnieżanie) – 50 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Kołczygłowy i Trzebielino, z bazą w Kołczygłowach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-01
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia sprzętu (sprawnego na żądanie Zamawiającego) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Trzebielino
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem i piaskarką – 1szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
– praca (odśnieżanie i posypywanie) – 50 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Trzebielino.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-01
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia sprzętu (sprawnego na żądanie Zamawiającego) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Czarna Dąbrówka, z bazą w Czarnej Dąbrówce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
a) usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – 1 szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
– praca (odśnieżanie i posypywanie) – 180 godz.
– postój – 40 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Czarna Dąbrówka (załadunek mieszanki piaskowo – solnej na bazie w Czarnej Dąbrówce).
b) usługi ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym – 1szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
– praca (odśnieżanie) – 120 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Czarna Dąbrówka.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-01
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia sprzętu (sprawnego na żądanie Zamawiającego) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Lipnica, z bazą na terenie gminy Lipnica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
a) usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – 1 szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
– praca (odśnieżanie i posypywanie) – 180 godz.
– postój – 40 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Lipnica (załadunek mieszanki piaskowo – solnej na bazie na terenie gminy Lipnica);
b) usługi ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym – 1szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
– praca (odśnieżanie) – 40 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Lipnica.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-01
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia sprzętu (sprawnego na żądanie Zamawiającego) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Tuchomie, z bazą na terenie gminy Tuchomie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
a) usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – 2 szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
– praca (odśnieżanie i posypywanie) – 180 godz.
– postój – 40 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Tuchomie (załadunek mieszanki piaskowo – solnej na bazie na terenie gminy Tuchomie).
b) usługi ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym – 1szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
– praca (odśnieżanie) - 100 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Tuchomie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-01
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia sprzętu (sprawnego na żądanie Zamawiającego) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie gminy Miastko, z bazą w Miastku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – 1 szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
– praca (odśnieżanie i posypywanie) – 150 godz.
– postój – 40 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Miastko (załadunek mieszanki piaskowo – solnej na bazie w Miastku).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-01
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia sprzętu (sprawnego na żądanie Zamawiającego) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie gminy Miastko, z bazą w Miastku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką – 1 szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
– praca (odśnieżanie i posypywanie) - 100 godz.
– postój – 30 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Miastko (załadunek mieszanki piaskowo – solnej na bazie w Miastku).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-01
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia sprzętu (sprawnego na żądanie Zamawiającego) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie gminy Miastko, z bazą w Miastku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym – 1szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
– praca (odśnieżanie) – 100 godz.
Sprzęt ten będzie pracował jako pomocniczy w przypadku dużych opadów, zamieci i zawiei, na terenie gmin: Miastko, Lipnica, Kołczygłowy, Tuchomie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-01
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia sprzętu (sprawnego na żądanie Zamawiającego) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Usługi w zakresie zimowego utrzymania ulic i chodników powiatowych na terenie gminy Miastko, z bazą w Miastku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi ciągnikiem z pługiem i piaskarką – 1 szt. z przeznaczeniem na odśnieżanie i posypywanie chodników przy ulicach w mieście Miastko oraz w miejscowości Wołcza Wielka oraz interwencyjnie na ulice w Miastku (garażowanie na terenie w/w gminy). Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
– praca (odśnieżanie i posypywanie) – 100 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-01
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia sprzętu (sprawnego na żądanie Zamawiającego) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Załączniki:

Autor dokumentu: Kamila Kwidzińska
Udostępnił: Janusz Mortas (2017-09-27, godz. 12:31)
Modyfikacja: Janusz Mortas (2018-01-25, godz. 13:50)
Odwiedzin: 1683